woensdag 10 september 2008

Eindelijk!

Zoals de meesten waarchijnlijk welweten gaf ik in december mijn ontslag in Hulshout aangezien ik voltijds in Herenthout kon beginnen. Omdat deze gemeenten bij mijn aanstelling een overeenkomst sloten om mijn allebei halftijds in dienst te nemen, mocht Herenthout Hulshout niet in de kou laten staan in hun ontvoogdingsproces (hierbij moet elke gemeente een stedenbouwkundig ambtenaar hebben). Beide gemeenten kwamen dus overeen om mij nog naar Hulshout te detacheren tot Hulshout een vervanger had gevonden voor mij.
Wel, het is eindelijk zo ver! Er is een vervanger voor mij gevonden die eind september kan starten. 24 september moet ik dus mijn laatste dag gaan werken in Hulshout en kan ik echt voltijds naar Herenthout. Eindelijk kan ik me goed inwerken in de dossiers en moet ik niet meer op en neer pendelen tussen twee gemeenten!

1 opmerking:

Anoniem zei

Proficiat! Het zal een periode worden met veel fijne veranderingen!