zaterdag 6 september 2008

Kleedje passen

Gisteren had ik een afspraak bij de kapper voor mijn proefkapsel en bij cermo voor het passen van mijn kleedje.
Na een half uurtje was de kapper al klaar met haar werk en het zag er goed uit: feestelijk en toch niet te ingewikkeld. Ze nam enkele foto's zodat ze op onze trouw kan zien hoe mijn haar moest. Thuis vonden mama en papa het in orde en ook Tom vond het mooi. Er kan dus weer iets van ons lijstje geschrapt worden.
In de namiddag reden mama en ik naar de Cermo in Turnhout, waar ik na 10 maanden eindelijk mijn kleedje weer aan kon. Van zodra de verkoopster toe kwam met mijn kleedje verdwenen mijn twijfels van de voorbije weken als sneeuw voor de zon. Echt super om te zien hoe het hele plaatje er zal uitzien op 4 oktober: zowel mama als ik waren echt tevreden.
Toch gemakkelijk om een vrouw tevreden te stellen he, doe haar een mooi kleedje aan en ze loopt voor de rest van de dag op wolkjes :-)
Nu nog een maandje wachten voor ik het een hele dag aan mag!

Geen opmerkingen: