vrijdag 26 september 2008

Super vrijdag

Vandaag een dag met niets dan goeds.
Ten eerste was het vandaag mijn laatste werkdag voor mijn verlof. Pas over drie weekjes zien ze mij weer aan mijn bureau. Spijtig genoeg zullen die weekjes, zoals altijd, weer veel te snel voorbij zijn.
Vanmiddag kregen we bericht van de aannemer dat ze maandag beginnen met de kelder uit te graven; Dat is een week vroeger dan gepland. We liggen vanaf de start van onze bouw dus al voor op schema, hopelijk blijft het zo goed verlopen!
En last but not least mocht ik vandaag mijn kleedje gaan halen. Elke keer vind ik het mooier en mooier, dat belooft dus voor op de trouw :-)Tot dan blijft het veilig bij Emilie haar ouders thuis hangen.
Nu pas beseffen we hoe dichtbij het allemaal eigenlijk komt! Nog een weekje en het is zover, hopelijk blijft het zonnetje van de partij.

1 opmerking:

Anoniem zei

En het was een superdag ook! Ik denk dat iedereen gewoon genoten heeft: de ontzettend creatieve mis, de stijfheid die (gelukkig) ontbrak, het prachtige avondfeest, jullie die constant aan het lachen waren. Ik was er graag bij! Proficiat met jullie huwelijk en blijf nog heel lang (na)genieten!